Fiduciaire de Maagd - Bulteel zoekt naar Accountant

Gegevens kantoor

Naam kantoor

Fiduciaire de Maagd - Bulteel
0421.955.047

Adres gegevens

Callaertstraat
9100 Sint-Niklaas
Oost-Vlaanderen

Gegevens vacature

Functietitel

Accountant

Datum indiensttreding

najaar 2024

Functiebeschrijving

Fiduciaire de Maagd-Bulteel is reeds drie generaties lang een sterk maar gemoedelijk accountantskantoor met een uitstekende reputatie waar het cliënteel al bijna 40 jaar met raad en daad wordt bijgestaan. De motivatie en jarenlange betrokkenheid van een hecht en sociaal team van medewerkers zorgt ook voor een persoonlijke band met het cliënteel dat over de generaties heen gaat. Zowel KMO’s, als ook grotere vennootschappen en groepen uit de meest uiteenlopende sectoren, rekenen op Fiduciaire de Maagd – Bulteel om hen bij te staan op alle mogelijke vlakken.
https://www.demaagd-bulteel.be

Omwille van de versterking van ons accountantskantoor zijn we op zoek naar een enthousiaste en gemotiveerde

dossierbeheerder/accountant

Profielbeschrijving

• Heb je een Bachelor Accountancy-Fiscaliteit of gelijkwaardig op zak? Goede basis! want je verwerkt niet alleen boekhoudkundige documenten, je kan deze ook samenbrengen tot een geheel dat als basis dient voor het opmaken van financiële analyses, het voldoen van diverse wettelijke verplichtingen, ed.
• Heb je 2 jaar ervaring in een gelijkaardige functie in een boekhoudkantoor? Prima! want het opmaken/afwerken van de jaarlijkse balans en resultatenrekening behoort eveneens tot jouw takenpakket, net als het opmaken van de periodieke aangiften (BTW, statistieken, etc.) en de jaarlijkse aangiften (Vennootschapsbelasting, personenbelasting, BNI, etc.).
Heb je nog geen 2 jaar ervaring maar het ‘lezen’ van cijfers zit in je bloed? We nemen je mee op sleeptouw in de boeiende wereld van ‘cijfers met een verhaal’.
• Je kan zelfstandig, proactief en analytisch werken? Ideaal! want als dossierbeheerder/accountant beheer en controleer je zelfstandig de aan jou toegewezen dossiers van A tot Z en ben je het eerste aanspreekpunt van jouw cliënten. Je analytisch en proactief denken zorgt ervoor dat je potentiële problemen snel detecteert zodat die kunnen voorkomen of opgelost worden.
• Je bent ook sociaal, communicatief, zin voor verantwoordelijkheid en een echte teamplayer? Super! want je komt in een familiaal team terecht dat er echt wil staan voor haar cliënten en voor elkaar maar waar de boog zéker niet altijd gespannen staat: continue overleg en samenwerking maar vooral veel sociale babbels maakt dat we elkaar goed kennen en een echte familiale sfeer hebben waarbij we zorgen dat we samen de deadlines halen zonder overuren!
• Je bent punctueel? Check! want dat helpt niet alleen voor het in het oog houden van de deadlines maar voor het nauwkeurig vervullen van de administratieve verplichtingen (fiches, structuurenquêtes, verslagen, …etc.).
• Heb je tevens een passie voor boekhouden en fiscaliteit? Uitstekend! want je krijgt de mogelijkheid om je regelmatig bij te scholen.
• Je bent fan van digitalisering? Cool! Ons kantoor is volop de omschakeling aan het maken en jij mag ook je input geven.


Heb je overal ‘ja’ geantwoord? Dan moeten we zeker eens afspreken om te praten over onze aanbieding.
• Als dossierbeheerder/accountant kom je bij ons terecht in een hecht team waar de mens centraal staat. Geen eng takenpakket maar een brede en afwisselende functie waar je jezelf in kan ontplooien en de kans krijgt om de aan jou toegewezen cliënten te leren kennen en te begeleiden.
• We geven je ook de kans om te groeien: opleidingen bij Practicali, Eleas, VEVB, … en interne begeleiding door het hele team, alsook de mogelijkheid tot het behalen van je ITAA-titel.
• Regime is voltijds (39h met op vrijdag om 16h al naar huis) maar parttime is zeker bespreekbaar, flexibele uren, mogelijkheid tot deels thuiswerk, een aantrekkelijk loonpakket met voordelen op basis van competenties en extralegale voordelen.
• Een gloednieuw kantoor met veel lichtinval en uitzicht op het groen, volledig uitgeruste keuken staat ter jouw beschikking voor de lunch die we graag samen nemen en bij goed weer doen we dat op het ruim terras, een lift voor als je niet graag trappen doet, rustig gelegen met ruime parking en een bushalte op wandelafstand. Leuke lekkere extraatjes daar houden we ook van en vooral op het heffen van het glas op het afsluiten van een seizoen.
• De programma’s waar we momenteel mee werken? Onder andere Expert M/plus, Inaras, Exact, Basecone, Codabox, Autofisc, AdminIS, Accon, … en nog veel meer
• Locatie: Callaertstraat 24, 9100 Sint-Niklaas

Contacteer ons via

• Contact: Kirsten de Maagd via e-mail: kirsten@demaagd-bulteel.be

Stuur CV en motivatie naar

• Contact: Kirsten de Maagd via e-mail: kirsten@demaagd-bulteel.be